سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
برگشت

الیزابت

دخترونه،بابا غریبگی نکن بیا تو!

سلام ... عزیزم به وبلاگ جمع و جورم الیزابت خوش اومدی! ... این جا یه پاتوق دخترونه است که آقایان حق ورود ندارن،امید وارم بهت خوش بگذره.

سلاااااااااااااااام من برگشتم!

نکنه باز بگین این همه گفته من باید به وبلاگم برسم برسم هیچ کاری نکرده یه ساعت و آهنگ گذاشته

من وسواســـــ دارم من وسواســــــ دارم (شما)

از یه کودک 11 ساله چه توقع میرود؟

خوب واسه همین می گم نویسنده می پذیرم دیگه!

یه نویسنده که بتونه یه دستمال به این سر و صورت وبلاگ بکشه

من بیشتر ساعات روز هستم نبادل لینک هم می کنم بنر هم در مقابل لینک میذارم

بیشتر ساعات روز هستم می تونین عضو بشین و نظر بدین.

منبع شکلک ها هم این وبلاگ هست خیلی ازش ممنونم

خداحافظ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,

] [ 13:42 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

قالب وبلاگ