سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
حرف

الیزابت

دخترونه،بابا غریبگی نکن بیا تو!

سلام ... عزیزم به وبلاگ جمع و جورم الیزابت خوش اومدی! ... این جا یه پاتوق دخترونه است که آقایان حق ورود ندارن،امید وارم بهت خوش بگذره.

نویسنده :مریم توفیق

سلام به همه اعضای گل

یه سری حرف دارم که می خوام خالی کنم تو پاتوق

همه اش حرف های بچه گونه

باور کنین

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

من اسمم مریمه 11 ساله ام.چهارم ابتدایی.دوسال پیش دوم ابتدایی بودم که با یکی دوست شدم،آیدا ریوندی

قبلا...با یکی دوس بودم همسن و سال خودم بود،اسمش صدفه.که الان من و آیدا ازش متنفریم!صدف اونموقع

با آیدا دوست جونی بود.که من از طریق صدف با اون دوس شدم.هنوز که هنوزه من باورم نشده با آیدا صمیمی

شدم !

اول اول هم سرویسیم بود و زیاد به من محل نمیذاشت تا که کم کم دوست شدیم و کارمون به جایی کشیده که

هر روز اگه صدای همو نشنویم یا هفته ای حداقل سه بار نریم خونه هم دق می کنیم،

یا شاید....فقط من!

من همیشه آیدا را به عنوان دوست جونی خود دوست داشتم.یا شاید هم خیلــــــــ زیادتر!

اما صدف به دوستی من و آیدا حسادت می کرد.خیلیــــــ

من و آیدا و صدف هرسال هم سرویسی بودیم.چون خونه مون دو کوچه بیشتر فاصله نداشت

خونه صدف و آیدا دو کوچه رو به رو هم بود

خونه من دو کوچه بالاتر

تا این که صدف دام فطنه بین من و آیدا پهن کرد.دام هایی که دوستی نزدیک من و اونو گریبانگیر

خودش کرد.اما هنوز دوستی ما باقی مونده

تا قسمت بعد بای

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:,

] [ 19:12 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

قالب وبلاگ