سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
فعلا

الیزابت

دخترونه،بابا غریبگی نکن بیا تو!

سلام ... عزیزم به وبلاگ جمع و جورم الیزابت خوش اومدی! ... این جا یه پاتوق دخترونه است که آقایان حق ورود ندارن،امید وارم بهت خوش بگذره.

سلام !

می گم شمایی که اومدی تو این وبلاگ

بله شما!

اولا صاف بشین!آها آفرین درس شد

شمایی که فک می کنی تو پست ثابت اینقدر تعریف و تمجید می کنه

همش تو تا مطلب داره!(شما)

چهت اطلاع ارض(!) کنم که من دوسه روزی یه قالب گذاشتم

وبلاگ ریخت بهم

یه قالب دیگه گذاشتم(همین)حالا باید امکانات و یه سر چیز میز دیگه رو درس کنم

می دونی که!نمی دونی؟!بدون:من خـــــــــــــــــــــــــــیلی وسواسی ام

ایشالله یه روز دیگه(فردا)(21 خرداد) درس شه

من از ساعت 5 الی 10 بعد از ظهر هستم و می تونی نظر بدی چی کارا کنم

اگر هم خواستی برو 

اما!

امااگــــــــــــــــــــــه فردا بتونی بیای و نیایـــــــ

قاطییییییییییی می کنمممممم ناجـــــــــــــــــور

فردا میبینمت

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:,

] [ 19:58 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

قالب وبلاگ